DİKİŞ,TASARIM,YEMEK,DEKORASYON,KADINA DAİR BİR ÇOK ŞEY

6 Şubat 2012 Pazartesi

                                       HİKAYE-İ AŞK-1
Evet gelelim bizim hikaye-i aşkımıza,biraz uzun sabrınıza şimdiden teşekkürler ama okunmaya layık bir hikaye olduğunu düşünüyorum okuyunca bakalım sizde öyle düşünecek misiniz...!!!!Eşim Bitlis li üniversiteyi bitirdikten sonra kpss ye girmiş,kendince ailesine yakın yerleri tercih etmeyi planlarken Bursa gelmiş aklına,sanki düşüncelerim bağlandı başka şehir düşünemedim,beni orda bekleyen bişeyler olduğunu hissettim diyor ve Bursa yı tercih etmiş..:))iyiki de etmiş...:))Tabi sonuçlar gelince ailesi çok şaşırmış,annesi çok ağlamış neden böyle birşey yaptın diye öyle ya Bitlis nere Bursa nere, bizimkide bi eyvah etmiş sonra,nasıl olacak diye...:) daha 22 yaşında türkiyenin diğer ucuna  gidecek..Çıkmış yola yol boyunca beni Bursa da bekleyen biri var,kaderim beni çekti gidince onu bulucam diye düşünmüş.Bursa da ki görevliler kpss den yüksek puan aldığı için ilçe tercihini kendisi seçme hakkını tanımışlar.Bursa haritasını koymuşlar önüne,seç demişler bizimki Bursa yı seçerken hissettiklerini ilçeyi seçerken de yaşamış Allah ım sonumu hayra çıkar demiş ve seçmiş bizim ilçeyi.Binmiş otobüse doğru bizim buraya daireye işlemlerini yaptırmaya gidecekmiş ki bir bakmış bir belge eksik,fotokopi çekilmesi gerek.En yakın dükkana fotokopi çektirmek için girmiş kağıdı uzatmış öylece kalmış....:)çünkü fotokopiyi çekecek olan kıza o an aşık olmuş işte beni buraya çeken sebeb buydu,bu kız benim kaderim demiş.İşte o kız beniimm...:))Bende babamın kitap dükkanında çalışıyorum o zaman ama malesef onun hissetiklerini ben baya sonra hissettim..:(Hemen hergün gelip gitmiş bizim dükkana,babamla tanışmış görme bahanesine baya da kitap almış...:))Ama ben onu hiç hatırlamıyorum kadınlar genelde belli etmese bile kendinden hoşlanan erkekleri hisseder anlar ama...Bizimki yaklaşık iki sene böyle uzaktan uzağa takip etmiş beni,en sonunda benim samimi olduğum bir abiye(dükkan komşumuz)açılmış durumu anlatmış.Abide bana geldi böyle biri var şöyle iyi,şöyle terbiyeli,ahlaklı öyle böyle bir sürü şey anlattı,beni tanıyan biri olarak sana çok uygun birisi, niyetinde de baya ciddi,sana evlenme teklif ediyor dedi.Ben hiç ilgilenmedim bile,hiç onunla ilgili soru sormadım direk kestirip attım olmaz ben istemiyorum diye,bir süre sonra,bir kere daha teklif geldi abinin ısrarına rağmen ben yine asla düşünmediğimi istemediğimi söyledim.Sonra uzun bir süre haber gelmedi...:)bende beklemedim unutmuştum bile ve ummadığım bir an nişanlandım ama eşimle değil bir başkasıyla...:(((eveeeet bugün ki yazımızın sonuna geldik arkası yarın diyelim..aslında böyle yapmak niyetin de değildim ama ev hali birazda mecbur bıraktı neyse yarın hikayemizi tamamlarız inşallah...böylelikle hikayemize birazda heyecan katmış oluruz değilmi.??..;))

3 yorum:

  1. aaaaaaaaaaaaa nasil yani, nisani attin ve geri simdiki esine bir sans´mi verdin? Ne ilginc : D merakla bekliyorum devamini ; )

    YanıtlaSil
  2. evet yaa en heyecanlı yerinde kesilir mi hikaye :)

    YanıtlaSil
  3. çooook beğendim hemen bekliyorum arkasını ayrıca aynı dönemlerde başlamışız yazmaya bende beklerim

    YanıtlaSil